tasmia

she stays over night.

Kategori: Allmänt



Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har lixom inte haft någon lust att skriva, men nu ska jag försöka att börja skriva igen. Men jag kommer ändå aldrig att radera bloggen, den kommer att finnas kvar som ett minne, hähä. Igår gick jag på bio med Celle,Arreh & Carro. Vi såg filmen Yes Man och den var såå rolig, fast det var bara vi som skrattade i hela biografen. Speciellt när han pratade om Redbull. Hahah vi dog av garv! Påriktigt så skulle Rebecca följa med, men hon var sjuk så hon orkade inte följa med. Det skulle såklart ha varit roligare om hon kom med, men vi hade iallafall jätte roligt. ^^

Idag har jag inte gjort så mycket, förutom att ha varit med Celima. Vi har tagit lite bilder och kollat på film, och ätit chips och sånna fettsaker, hihi. Nu ska celima skriva ett inlägg i hennes blogg. Puss&Kram, hoppas att ni har haft en bra dag, okej hon flippar nu! :D

Kommentarer

  • Carita säger:

    svar; aw cutie, tack så jättemycket! :* det värmer, verkligen ^-^ <3

    åh, jag vill se yes man! du rekommenderar den, alltså? :'D puusss!

    2009-01-06 | 19:51:49
    Bloggadress: http://minicookie.blogg.se/
  • Carita säger:

    svar; åh, är du allvarlig? ^-^ TAAAAAAAAAAACK SÖTNOS :'D det värmer, verkligen <3

    och din dag lät alldeles underbar förresten. huggies! :}

    2009-01-06 | 20:40:59
    Bloggadress: http://minicookie.blogg.se/
  • S A N N A säger:

    vilken härlig blogg du har sweetie! :*

    2009-01-10 | 16:16:50
    Bloggadress: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: