tasmia

i can't wait.

Kategori: Allmänt


Tjabba! Jag såg den nya trailern av Harry Potter and the Half-Blood Prince, jag vill se den nununu! Den verkar såå spännande! Själv älskar jag Harry Potter, alla filmer är bara så bra! Men, filmen kommer inte förrens Juli nästa år :l

Skoldagen har varit helt klart bäst,men maten var inte skärskilt god, ska jag säga. Fullkornsris med korv stroganoff. Korv stroganoffen var god, men inte riset. I Elevensval skulle vi redovisa våra egna ''lektioner'' man hade 10min på sig. Men min grupp (Carolina,Roxana och jag) hann inte göra det den här gången, och Roxxi var sjuk. Men jag skrattade skit mycket när de andra skulle redovisa, hahah, Aykut! Han gjorde en massa kullebyttor, fast det liknade mest volter!

Nu ska jag träna mer på mitt NO-prov till nästa vecka,jätte jobbigt asså, men jag vill ha MVG (a). Pluggar som en galning här, hihi. Har ni haft det bra idag? :*<3 

Kommentarer

  • ' evelina säger:

    Jag älskar också Harry Potter fast böckerna är mycket bättre än filmerna.

    2008-12-01 | 16:00:58
  • tasmia säger:

    Evelina; Tycker du? :o

    jag har knappt läst böckerna, haha!

    2008-12-01 | 16:46:02
    Bloggadress: http://tasmia.blogg.se/
  • Carita säger:

    Svar; Aw, sötnos! ;* Du gör mig så glad :)

    Har faktiskt inte läst böckerna.. men jag ska läsa Twilight snart, och efter det ska jag nog ge mig på en HP-bok ^^ Allt fint med dig idag? <3

    2008-12-01 | 19:48:05
    Bloggadress: http://minicookie.blogg.se/
  • andrea säger:

    sv. haha jasså , okeej. vad tycker du om det då?

    Hon tjejen som typ skrek och inte kunde andas och sånt (sett på youtube) måste ju blivit galen då?XD

    2008-12-01 | 19:49:35
    Bloggadress: http://andrealm.blogg.se/
  • Anonym säger:

    du o din harry potter

    2008-12-28 | 21:56:14

Kommentera inlägget här: