tasmia

it is school again.

Kategori: Allmänt


Tjabbaah! Vi började skolan idag, jag gick och la mig klockan 10, för att jag ville vakna så tidigt som möjligt eftersom att jag skulle duscha, and guess what? jag kunde inte somna! Jag somnade kl 01:00, för det stog det på min mobil. Aja, just nu webbar jag med Rebecca och hon påstår att hon borde bli modell, nu ska hon låtsas nysa..hon är verkligen konstig! Nu gjorde hon det, men jag lurade henne att jag verkligen DOG AV GARV! :D

Idag var ju den första dagen, och vi hade idrott på morgonen. Jag var ganska pigg, men jag orkade ändå inte ha idrott. Men jag var med ändå, för att jag måste tänka på betygen..aja, vi körde en lek, kommer inte ihåg vad den hette, men den var ändå rolig. Man skulle använda en matta som sköld, och skjuta bollar på varandra, hihi, och nu har jag äntligen börjat på träslöjd! Men syslöjd är också roligt, om vi hade en annan lärare.

Haha! Okej jag lägger upp 2 bilder på Rebecca, när hon sjunger! NU DÖR JAG AV GARV!

Uppdatering; ääh, nu måste jag byta bild, för att hon vill inte ha den bilden, ni som såg den har just garvat ihjäl er, antar jag? och ni som inte, tyvärr, hihi. :(<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: