tasmia

party like a rockstar.

Kategori: Allmänt

Tjabba människor! Äntligen har vi jullov, så roligt. Skoldagen var helt okej, förutom att jag ramlade i leran, tack vare mina dåliga uggs. Hela min jacka blev lerig, och mina jeans också, ta-ha. Alla 7-klassare skrattade åt mig, och Carro dog av garv, hahaha. Ily :)<3

Idag gick jag ju till Arinehs pyjamasfödelsedagsfest. Det var skit roligt, och jag och Carro skrattade hela tiden, hahah. Jag gav henne en t-shirt från H&M, och vi lekte äppelleken ( jag minns inte riktigt vad den hette ) och twister. Det var jätte roligt, faktiskt. Ajuste, jag glömde säga att jag fick MVG i alla ämnen förutom idrott, slöjd, bild & musik. Men jag blev ändå super glad, för att jag var den enda som fick MVG i svenska, alltså i vår klass. Efter festen gick vi och lämnade Sharon, sen gick runt och flummade på gatan, haha. :D

Nu har jag inget mer att berätta, förutom att jag glömde mina pyjamas hos Arineh, jag är så glömsk, och tjejer, BANANER I PYJAMAS DE KOMMER TVÅ OCH TVÅ! Hahahahahah.

Vad har ni för något idag då? ^^<3

Kommentarer

  • Carita säger:

    svar; hihi aw, jag tror du råkade skriva lite fel? ^^ det blir ingen jul utan snö, menar du väl, cutie? :* <3

    2008-12-19 | 22:11:11
    Bloggadress: http://minicookie.blogg.se/
  • JACKIIE säger:

    HAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHAH

    RETT ÅT DIG MED LEEERAN!!!

    HAHAHAHAAHAHAHHAHAHA!!!!!!

    2008-12-19 | 23:06:07
  • tasmia säger:

    Jackie: Hallå, det var faktiskt inte roligt, mina kläder blev leriga :(

    2008-12-19 | 23:51:24
    Bloggadress: http://tasmia.blogg.se/
  • Carita säger:

    svar; hihi aw, det var nog där jag hittade det, jag också! ^-^ <3

    vad sysslar du med förreste? :)

    2008-12-19 | 23:53:15
    Bloggadress: http://minicookie.blogg.se/
  • Carita säger:

    svar; åh, tack så übermycket! ;*

    har du haft en fin dag, förresten? ^^

    2008-12-20 | 18:51:46
    Bloggadress: http://minicookie.blogg.se/
  • gaalna jackie ^^ säger:

    ahahahahahahhaha !!!

    2008-12-20 | 20:33:12

Kommentera inlägget här: