tasmia

only three days left.

Kategori: Allmänt

3 dagar kvar till jullovet!, jag längtar as mycket alltså! Sovmorgornar i 3 veckor, det är bara för mycket. Men jag längtar faktiskt ännu mer till sommarlovet. ^^

Skoldagen var helt okej. Helt vanliga lektioner och jag och Rebecca är klara med vårt arbete om Indien. Imorgon ska vi redovisa, fett läbbigt ju. Man ska visa upp sin sketch som man har gjort om landet också..haha. Efter skolan så gick jag,roxana,carolina och rebecca till centrum. Men innan det så hände något jätte roligt. Rebecca smsar hela tiden med en kille som heter Qalid, vi var vid bushållplatsen och när bussen kom så klev Qalid och hans kompisar ur bussen! Då så drog jag och roxana, rebecca mot Qalid, och Qalids kompis Elias drog Qalid mot Becca. Sen han ba: PUSSA VARANDRA! Hahaha, kanske lite mobbat, men det var så roligt! När vi gick till centrum så träffade vi min sötis Denise ( min gamla klasskompis). Vi pratade lite, och sen gick vi till BR och klottrade på ''tavlan'', men sen så gick vi hem för att jag var super hungrig.. Det blev för mycket ''sen'' -.-

Nu har jag ingeting mer att berätta, så.. Vad har ni gjort för något idag då? ^^<3

Kommentarer

  • Carita säger:

    svar; hihi ja, jag är lite förälskad i tröjan faktiskt : ska nog klicka hem den nångång nu i veckan ^^ <3

    äsch, det måste man väl inte veta! vila upp dig ordentligt bara, hihi :

    2008-12-17 | 19:45:35
    Bloggadress: http://minicookie.blogg.se/
  • cellhoe säger:

    skit skön bild

    2008-12-18 | 22:45:37
    Bloggadress: http://celiiw.blogg.se/
  • cellhoe säger:

    skit skön bild

    2008-12-18 | 22:46:16
    Bloggadress: http://celiiw.blogg.se/
  • Anonym säger:

    finaste bilden!

    2008-12-28 | 20:07:21
  • Anonym säger:

    sköna vi e :::::::::::)

    2009-01-01 | 15:53:09

Kommentera inlägget här: