tasmia

it's snowing outside.

Kategori: Allmänt

Hej underbara människor! Idag har det snöat och jag är superduper glad! I skolan väntar säkert ett snöbollskrig, hoppas bara att snön kommer att stanna kvar, för vi börjar skolan om 2 dagar. Tur att det är studiedag på onsdag! Åh, lovet är snart slut, livet är orättvist :(

Idag har jag spenderat dagen med fräcka Rebecca och den prima Celima. Först gick jag och Celima till outlet för att hon skulle köpa skor, och hon hittade ett par snygga vinterskor. Sen gick vi till Rebecca för att hon skulle shoppa litegranna, och vi har typ fnittrat hela dagen.. aja, efter en stund så blev vi hungriga, så vi köpte varsin glass, och sedan köpte Rebecca en läsk, och Celima en RedBull. Jag orkade inte dricka något. Celle var helt över lycklig eftersom hon hade köpt en RedBull, hon blev helt hyper alltså! :D

Jag har iallafall inget att berätta. Så, vad har ni gjort för något idag, snyggingar? ^^<3

Kommentarer

  • cellhoe säger:

    HAHAHAHHAHAHAHAHA tasmia: " . Celle var helt över lycklig eftersom hon hade köpt en RedBull, hon blev helt hyper alltså! :D " du är sjuk i huvudet ! ;D



    REDBULL ÄR SKIIIIIT GOTT ..

    2009-01-07 | 08:29:19
    Bloggadress: http://celiiw.blogg.se/
  • Carita säger:

    svar: aw cutie, taaaack så jättemycket! :* och jaa, typ.. skola imorgon ;< och idag måste jag plugga, städa och sånt där. suck. när börjar du skolan, sötnos? PUSS ^-^

    2009-01-07 | 17:33:41
    Bloggadress: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: