tasmia

förlåtförlåtförlåt

Kategori: Allmänt

äh, som ni ser, så har jag inte bloggat på jätte länge, men jag har lixom inte haft någon lust, och ja..jag vet inte om jag ska sluta, men dels är det också för att jag har haft prov, NO-prov, och jag tror att det gick ganska bra, men jag kommer säkert inte att få MVG. Förlååt för att jag inte har bloggat så mycket, men ja.. -.-

Skoldagen var okej, jag och Becca är snart klara med vårt arbete om Indien, vi har sett en film i skolan, men jag vet tyvärr inte vad den heter, men den var iallafall skit bra. Sen satt vi i skolans bibliotek och pluggade som galningar med vårt arbete om Indien, ta-ha! Sen gick vi hem.. ingen speciell dag..haha.

Nu ska jag träna på engelskan, har läxförhör imon. Hur har ni haft det idag? :*

Kommentarer

  • Anonym säger:

    heej jag tycker inte att du ska sluta blogga för att din blogg är skit bra så forsätt att blogga ;):). kram <33

    2008-12-10 | 18:36:41
  • Carita säger:

    Svar; Yes, en vecka kvar av helvetet, sen är det jullov. ÅH <3

    Men aw cutie, sluta inte blogga. Klart du kan prioritera annat som är viktigare när du känner för det, men jag tycker inte att du ska sluta ^^ :*

    2008-12-11 | 17:57:35
    Bloggadress: http://minicookie.blogg.se/
  • SEX AND THE CITTY säger:

    Man ska inte blogga om man inte har lust :)

    2008-12-11 | 21:51:55
    Bloggadress: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här: