tasmia

the day before x-mas.

Kategori: Allmänt

Ca 30 minuter kvar till julafton. Kan inte fatta att det snart är julafton. Fast, det är ju faktiskt inte så perfekt. Det finns ingen snö! Det blir ju lixom ingen riktig jul utan snö, men jag tror att jag klarar mig ändå. Jag passar verkligen på att njuta av lovet, jag gör ju nästan ingenting nu.
 
Idag har jag varit i centrum med sötisarna Rebecca och Celima. Vi gick ut och köpte julklappar, och sen åt vi i BurgerKing. Efter det, så gick vi och köpte glass, och sen när vi satt där och åt glass, så sa Rebecca att jag hade tappar min ena lins. Jag blev skit rädd, och sen sa jag: Det var därför jag inte kände att den var borta! Men..de lurades, somvanligt asså! De är hur sjuka som helst asså, Sen när jag fick reda på att de bara drev, så skrattade vi ihjäl oss, hahahah. Jag har iallafall haft en überrolig dag, alltså! ^^

Nu ska jag gå och lägga mig, jag är jätte trött efter allt fnitter idag. Godnatt cutiepies. :*

Kommentarer

  • cellhoe säger:

    hahahah skönaste dagen.<3

    2008-12-24 | 16:51:18
    Bloggadress: http://celiiw.blogg.se/
  • Carita säger:

    svar; hihi aw, verkligen! snacka om att jag ska börja med dagens outfit och missbruka allt nytt alldeles jättemycket :'D

    men pengar är också bra, då kan man köpa massa fint på mellandagsrean. har du nånting i tankarna? :] puss <3

    2008-12-24 | 20:16:57
    Bloggadress: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: