tasmia

do you love me?

Kategori: Allmänt

Nämen hejsan. Sitter här och äter godis och chattar med rebecca och celima. Rebecca påstår att hon ska bli muslim och ha sjal. Skulle aldrig kunna tänka mig becca med sjal, hon är ju helt tvärtom, eller hur man nu ska säga, ta-ha (a) 

Skoldagen var helthelthelt okej. Först så hade vi några lektioner, och jag och rebecca är nog snart klara med vårt projekt om indien. Visste ni att korna är heliga där? hah, okej nästan alla vet ju det, menmen.. Först hade vi några lektioner, och vi fick skippa det engelska läxförhöret för att vi var jätte trötta, efter skolan gick jag och becca till bibblan, och där hållde vi på med en kille som heter Eli, vilket var väldigt roligt, och sedan så blev vi utslängda, bara för att vi inte arbetade med något om skolan med datorerna. Hahah, så busiga är vi ^^

Förresten, så snöade det lite idag, men det regnade också, så ja, det blev inget snö på marken. Nu har jag inget att säga, och dessutom så måste jag träna på franskan, för att vi har läxförhör imorgon. Har ni gjort något speciellt idag? :*<3

Kommentarer

  • Carita säger:

    Svar; Vad bra att du mår fint då, cutie! :* <3

    Väskan är köpt på RIO, men den är nog slutsåld nu.. Lyckades köpa den nästsista som skulle tillverkas i den färgen i somras liksom :/ Och jag älskar den, hihi. Man blir liksom så glad av den! :P

    2008-12-05 | 18:20:28
    Bloggadress: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: