tasmia

do not be a wannabe.

Kategori: Allmänt

Godkväll,cuties. Jag måste snart stänga av datorn, och gå och lägga mig, men jag hittade den här najsiga t-shirten, som jag verkligen älskar. PEACE OUT! Som ni ser, så har jag ändrat designen lite granna. Tihi. Snart är det jullov, gud vad mycket jag längtar! ^^

Skoldagen var helthelt okej. Jag och Becca redovisade om vårt arbete om Indien. Först läste vi upp det vi hade skrivit på vårt collage, och sen spelade vi upp våran sketch, och det var meningen med att alla skulle skratta, men ja..min klass har ju så dålig humor så ingen skrattade, jag skämde ut mig totalt alltså, hahaha. Sen slutade vi, och Celima hade gjort ett jätte sött julkort till mig. Tack sweety, ily, och.. Rebecca ska flytta! Hon ska flytta till Bålsta. Fan asså. Det ligger ju jätte långt bort härifrån. Hon flyttar i mars, och hon slutar skolan när vi börjar i 7:an. Jag kommer att sakna henne så jävla mycket asså! ;_;

Nu måste jag faktiskt gå och lägga mig, hejdå cuties, hoppas att ni har haft en bra dag <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bra BECCU DU SKA LÄMNA DINA KOMPISAR; YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. LYCKLIGASTE DAGENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN, :P

    2008-12-18 | 21:17:55
  • cellhoe säger:

    skön tröja

    2008-12-18 | 22:45:07
    Bloggadress: http://celiiw.blogg.se/
  • cellhoe säger:

    skön tröja

    2008-12-18 | 22:45:11
    Bloggadress: http://celiiw.blogg.se/
  • Taty säger:

    Fett fin tröja ;)Tasmia

    2008-12-20 | 21:20:35
    Bloggadress: http://tasmia.blogg.se/
  • rebecca säger:

    vafan din feta jävel knr jag dig? ( te han/hon som skicka en kommentar först )

    2009-01-08 | 19:56:56

Kommentera inlägget här: