tasmia

good morning.

Kategori: Allmänt

God morgon, cuties! Vaknade för 1 timme sen, och så tänkte jag på att jag inte skrev igår. Men jag kan ju berätta vad jag gjorde igår, eftersom nu har jag ju inget att berätta om den här dagen, för jag har ju inte gjort så mycket. ^^

Skoldagen var helt okej igår, vi gjorde inget speciellt, men det var skit roligt på idrotten, vi tränade styrketräning. Rebecca blev utskickad hahahahah! Aja, sen gick jag,rebecca,roxana,celima och carolina te centrum, jag och becca skulle köpa jeans, men jag hittade inga som jag ville ha, ta-ha, typiskt mig. Jag och becca köpte en varsin glass. Vanilla in my heart. Aja, sen gick i hem, och jag kollade i ett album när jag var liten, jag lägger in de senare, idag, om jag kommer ihåg :)

Men nu ska jag gå ut med rebecca, och gå en promenad med sami, Hejråå <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: