tasmia

gingerbread biscuit.

Kategori: Allmänt

Jag älskar pepparkakor, och nu vill jag baka det..jag ska fråga rebecca och celima om de vill det, annars ska jag göra det med mamma, haha! ååh..Adam Sevani. Älskar min söta Adam, Martin vi ses i paradiset. Haha, jag byter ämne hela tiden.

Skoldagen var ganska okej. Jag och Becca är snartsnart klara med vårt kolage om Indien,när vi arbetade med den så kom det en massa barn från 7:an och hållde på att störa jätte mycket, och det var faktiskt väldigt irriterande. Det har faktiskt inte hänt så mycket idag, jag och becca stannade i bibblan för att ta ut låttexter.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, men jag inte inget mer att berätta. Har ni gjort något roligt idag dåå? Puss och kram, älskar er. <3

Kommentarer

  • cellhoe säger:

    aah, vi kanske kan göra det :p<3

    aa har haft en bra dag <3

    2008-12-03 | 22:06:59
    Bloggadress: http://celiiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: